A Lélek Palotája

2013.12.02. 00:28

Pár hónapja beszélgettem valakivel és először meglepődtem, hogy nem is tudott a régi nagy tervről.

Pedig bizony már tizenvalahány év eltelt azóta, amikor minden bhakta ezért küzdött. 

A kilencvenes évek közepén esélyesnek tűnt, hogy a pozitív városvezetés egy jó fekvésű telket ad egy igen látványos épület megépítésére. Aztán ez a remény kezdett halványodni és más források se nyíltak. Én 2001-ben úgy lettem templomvezető és egyben a projektért felelős, hogy a máriaremetei templom előterében folyamatosan ez a film ment:

Az persze mindenki látta, hogy az akkori templomot kinőttük és a környék is igen drága volt és nehezen megközelíthető, de hogy mi legyen a következő lépés arról megoszlottak a vélemények. 

Sajnos pénzügyileg nem állt jól a templom és az ingatlan árak is a csillagos égbe szöktek, így egyre távolodott a cél. Folyamatosan kerestem alternatívát a magam kis realista módján, és a vezetőségi gyűléseken próbáltam elérni, hogy ebbe az irányba menjünk. Nem volt egyszerű.

Még a csillaghegyi központ megnyitásakor is arról volt szó, hogy ez átmeneti hely a nagy Lélek palota előtt.

Természetesen csodálatos lenne, ha egyszer tényleg megvalósulna egy ilyen hely, és hiszek benne, hogy ez lehetséges.

A többi tőlünk függ... 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr75667427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása