Gyakran ismételt kérdések

2009.06.14. 09:07

Itt gyűjtöttem, és továbbra is gyűjtögetem össze azokat a kérdéseket és válaszokat amiket leggyakrabban feltesztek, vagy feltennétek:

Gitáros vs. Lelkész?

A kommentekről

Miért pont „egy gondolkodó Krisnás”?

Miért pont „bhaktijoga.freeblog.hu”?

Hogyan telik egy napom

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr805141886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XterritoryX 2010.08.03. 20:18:01

Hari! Minden tiszteletem a tied.1 olyan kérdésem lenne feléd miért van az,hogy sok utcán lévő kis bhakta felháborodik azon,hogy le vagyok kicsikét tetoválva?Ő szerintük ez nagyon nem helyes,de konkrétan nem tudják megindokolni.Amúgy a straight edge hardcore színtér felől érkezem és amennyire tudom a Tisztán A Cél Felé egyes tagjai is elég szépen le vannak varva főleg Gulab úr,pedig ő igazi Krisnásként funkcionál.Szóval ha le vagyok varva hiába utasítom el a drogot,alkoholt és az alkalmi kapcsolatokat akkor is esélytelen megbélyegzett szem vagyok egy Guru szemében is ??? Köszönöm türelmedet! Hari!

Zsuzsa 2010.10.30. 17:57:32

Haribol! Miért kell meditációkor kelet felé fordulni? Köszönöm: Zsuzsa
süti beállítások módosítása