Lélek-kapu maraton

2013.09.06. 01:35

lk_a62mini.jpgMár említettem, hogy a Lélek-kapu fesztiválsorozat szervezésével (is) foglalkozok.

Mivel közelegnek a dátumok ezért az események is felpörögnek. Persze én majdnem ugyanennyit dolgoztam rajta, csak azok kevésbé voltak látványosak. Most már van honlap, facebook-oldal, kijöttek a plakátok és a szórólapok.

Ti is tudtok segíteni, ha a gép előtt ülve minél több emberrel megosztjátok.

És persze eljöttök. Én személyesen ott leszek mindenhol. Nem mondom, hogy nem lesz dolgom, de ha valaki megszólít szívesen beszélgethetünk. Nem eszek meg senkit :)

Gondoltam, hogy kiteszek ide egy pár videót a résztvevőkről kedvcsinálónak.

Itt van először a Nitabhavana (Csató Péter /Replika) vezette Visnu, ami az esték főszáma lesz sok meglepetéssel.

A Bhakti jógabemutatója és egész napos oktatása, tanácsadása:

És ott lesz Hemangi is, főzési tanácsokkal, bemutatóval, előadással és szakácskönyvekkel:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr905495877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása