bhaktijogi.blog

2013.04.08. 01:13

Ahogy látjátok (Nandagopa prabhu segítségével) az oldal kezd megszépülni, vagy legalábbis elmozdulni a sablontól. Ha még van valakinek ötlete, írja meg nyugodtan, most minden változhat.oldal.jpg

Valaki kérdezte tőlem, hogy miért változott az oldal címe "bhaktijogá"-ról "bhaktijogi"-ra.

Hát mert ekkora arcom lett :)

Nem, csak vicceltem. Tényleg nagyon gyorsan kellett költöznöm (plusz még volt egy-két más dolgom is), így gyorsan kellett döntenem amikor láttam, hogy a blog.hu-n foglalt a régi név minden formája.

Ez hirtelen ugrott be és szabad volt.

Így utólag nem is baj, mert ez talán személyesebb, és ez az oldal tényleg rajtam keresztül mutatja be a Bhakti-jógát,de nem én vagyok a Bhakti-jóga... :)

Változatlanul mindenkit nagyon szívesen látok itt és ötleteiteket és észrevételeiteket is várom a kommentek közé vagy közvetlenül nekem ( mantravgd@gmail.com ).

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr445205557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása