Helyzetjelentés

2012.04.19. 01:34

Kb. két hete várom, hogy jobb hangulatba kerüljek és legyen motivációm valami épületes gondolatra.vgd

Persze sok minden kering a fejemben, de valahogy nem jön ki. Legalább így cikkírás formájában. Kedden, a leckén rendesen belejöttem, és ezen kívül is belefutottam egy-két őszintébb beszélgetésbe, amikor megeredt a „nyelvem”, de ide most nem megy.

Mivel a kommentek szinte kihaltak csak egy-két „like”-ból sejtem, hogy olvassa valaki az oldalt, meg persze a beépített stat-gépből. Kicsit magányosnak érzem így itt magam...

Többször írtam, hogy inkább a kimondott szavak embere vagyok nem az írásé. Ez most is így van. Persze megtanultam így is kifejezni magam, de most valahogy nem ez a csillagállásom, vagy mi.

Legszívesebben csak mondanám a magamét, mint a régi szép időkben, pedig már elég jól kezdtem belejönni a „remeteségbe”.

Meglátjuk mit hoz a holnap…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr865142978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balanuja.das 2012.04.19. 07:24:48

a facebook megöli a blogokat...

Szórád Attila 2012.04.19. 09:01:11

Valami van a levegőben. Harciszerzi is mostanában esett gondolkodóba, hogy folytassa-e. Szerintem ha egyetlen egy ember olvassa az írásaidat az már jó, de te döntesz. Írni nem csak azért jó, mert elolvassa valaki. Van amikor csak úgy magunknak írogatunk és az is jó. Én rendszeresen járok itt nálad. Van úgy, hogy éjjel azt lesem, hogy az aznapi bejegyzés mikor jelenik meg végre. Kommentelni meg azért nem szoktam, mert sokszor csak ostobaságokat tudnék írni.

Dani 2012.04.19. 09:24:24

Haribol! Én minden reggel többnyire a te blogoddal szoktam kezdeni a web böngészést, mert tetszik, ahogy minden nap frissíted az oldaladat. Nem minden téma érdekel mondjuk, de a nagyobb átlagban igenis olyan cikkeket teszel közzé, amiért érdemes ide látogatni. Mondjuk én pont nem vagyok az a kommentelős fajta, úgyhogy én is csak lájkolni szoktam :-)

supy 2012.04.19. 11:06:22

Szia! Nekem az az észrevételem, mint rendszeres olvasónak, hogy a komment részben nem alakul ki a blog írója (Te) és az olvasók között kommunikáció. Ami nekem lejött eddig, az az, hogy Te írsz egy bejegyzést, majd várod(?) a kommenteket. De Te nem igazán veszel részt a komment részben. Ádám pl. ott is rendszeresen reagál. Te néha-néha kiemelsz egy-egy kommentet, amire bejegyzésben reagálsz, de a komment részből Te kivonod magad... így bár olvasom, amit írsz, úgy érzem, hogy "értelmetlen" monológot folytatni - ezt értsd úgy, hogy amíg Te nem veszel igazán részt a komment részben, az olvasók ott vannak magukra hagyva. Jó szándékkal írtam ezt le, mint egy rendszeres olvasó észrevételét. Ne add fel! :)

Atish 2012.04.19. 11:18:19

Én is a blogoddal kezdem a napot és sok olyan írásod van amit tovább is adok, megosztom például a Facebookon mert értéket közvetít(persze ezt minden bejegyzésedre értem) és az ismerőseim ezeket el is olvassák! Ahogy nálunk mondják a laktanyában: Pihenj!Folytasd tovább! :-)

Ismeretlen_117989 2012.04.19. 13:11:30

Köszönöm szépen a kommenteket. Tényleg nem azért írtam, hogy kierőszakoljak valami szimpátiát, hanem csak őszintén kifejeztem az állapotot. Persze jól jön a visszajelzés, párbeszéd. Hogy a kommentekre miért nem reagálok mindig? Korábban már többször írtam, hogy csak akkor jövök ide firkálni, ha kérdés van, vagy meg vagyok szólítva, amúgy hagyom, ha valakinek csak valami hozzáfűzése, megjegyzése van. Ez nem bunkóság, vagy hanyagolás, mert elolvasok minden hozzászólást és nagyra értékelem, ha nem így lenne nem hagynám ott. Még egyszer köszönöm a bátorítást.

norbonc 2012.04.19. 19:12:23

Haribol! Nekem a blogod a kezdőlapom már jó ideje. Azért írok kevesebb kommentet,mint régebben,mert ha tetszik valami bejegyzésed,akkor "lájkolom".Magyarul ellustultam,de most változtatok ezen,mert felnyitottad a szememet.Tényleg sok mindent megöl a Facebook.Pontosabban elkényelmesedik az ember tőle. Én is szeretem a blogodat,mert értékeket közvetít,van igazi(!)tartalma. Ne add fel Vijaya prabhu.Nagyon hiányozna a blogod.Őszintén. G O U R A N G A !!!!

supy 2012.04.19. 22:01:52

"Korábban már többször írtam, hogy csak akkor jövök ide firkálni, ha kérdés van, vagy meg vagyok szólítva, amúgy hagyom, ha valakinek csak valami hozzáfűzése, megjegyzése van." Nos, ez a "baj" szerintem. Nem mindenki szereti a nagy monológot (vagyis azt, ha nincs semmi reakció a másik részéről.) Így az utóbbi időben bár napi szinten olvasom a blogot, nem reagálok, csak végső esetben. Szerintem sokan lehetnek így. Igazából minden hozzászólás egy-egy megszólítás feléd, ugyanis az egy reakció az írásodra, amire nem ártana gyakoribb reakció (komment) részedről is, hogy kialakuljon párbeszéd. Szóval olvasunk mi Téged, de csak akkor kommentelünk, ha megszólítás van felénk, amúgy nincs értelme firkálgatni, monologizálni. :)

Péter 2012.04.19. 22:58:00

Minden nap olvasunk a feleségemmel, kedves Testőr-Tanúnk! De amekkora komment-huszárok mi is vagyunk... No majd a jövőben. :)
süti beállítások módosítása