Mantra-divat 9. rész

2011.06.17. 03:25

Itt olvashatod az előző részt.

Dobos csere után Rajahamsával is kellett fotózni.

Ha már rock, akkor legyen szikla, így felmentünk a közeli Róka-hegyre.
Utólag megoszlottak a vélemények a fotózásról, de én pl. bírtam.

Itt egy még nem publikált kép. Nagyon kemény :)

Divatba jött a zenekarban a korábban sohasem használt rövidnadrág. Különösen nyáron volt nagyon kellemes viselet.

Rajahamsa igazi divatdiktátorként különböző sapkákat is bevetett. Én mondjuk nem értem, hogy hogyan bírta a meleget, de hát az ő baja…

Nálam a hosszú ujjú, egyedi Eternal Soul póló volt a divat évekig, majd ingre váltottam amit az „Akarom látni” album fotózásakor és a klipeken is viseltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr15142645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Gabi 2011.06.17. 07:38:00

az egyedi hosszú ujjú pólót még őrzöm:)

Ismeretlen_117989 2011.06.17. 12:41:13

Viheted az TS-inget is. Majd mézben bartelezünk :)

Dani 2011.06.18. 14:22:49

Jók a klipek! Meg úgy általában ez a sorozat is bejövős /Mantra divat/! :-) Még mindig azt mondom, hogy csak a védikus rock-ot / metált tudom meghallgatni, a többit nem. Talán azért, mert ezekben van igazi mondanivaló :-D Haribol
süti beállítások módosítása