A rokonok és a blogom

2011.05.14. 03:03

Alig több mint egy hete felhívott a Nagymamám, hogy most olvasta el az egész blogomat.

Ez több szempontból is meglepő hír volt.

Bár nagyon fiatalos, most lesz 80 éves és nincs számítógépe se.
Kiderült, hogy az unokatestvérem vitte el hozzá  a laptopját és úgy mutatta meg.

Korábban már említette nekem, hogy állítólag rendszeresen olvassák a Taszáron élő két másik lány (asszony) unkatesómmal együtt. Először hitetlenkedve fogadtam a hírt, mert nem is nagyon tartjuk a kapcsolatot és pláne nem gondoltam, hogy érdekli őket ennek az oldalnak a tartalma.

Igazából ők a megmaradt teljes rokonságom és lehet, hogy most pont ezeket a sorokat olvassák.

Kicsi belegondoltam, hogy ez komoly felelősség.
Nem csak felhányok ide valamit ami épp eszembe jut. De erről majd még írok.

Visszatérve Nagymamára. Kiderült, hogy a Szubálos videókat nézte meg és a „Rólam”-ot olvasta el. A több mint 800 bejegyzést nehéz lett volna…

A végén gratulált és mondta, hogy nagyon profin írok.
Kérdezte, hogy miért nem próbálok meg egy egész könyvet, vagy ilyesmit, biztos sikeres lenne.

Mondtam, hogy azt teszem, csak kis részletekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr395142618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása