Címlap

2011.01.23. 03:57

Nemrég pakolgattam, költöztem és a kezembe került az itt látható kép.

Igen, kép, mert (szerencsére) nem volt ilyen címlapja soha a „Vissza Istenhez” magazinnak.

A felségem és a fiam viszont volt már borítón, de erről már írtam.

Ezt egy bhaktától kaptam 2008-ban a születésnapomra. Nagyon kedves volt tőle. A feleségem persze nagyon kibukott tőle. Neki a túlzott dolgok mindig gyanúsak. Nekem is, de elfogadom, mint a szeretet egy formáját.

Aztán ez a bhakta kb. fél év múlva már nagyon más gondolt rólam (rólunk), minden különösebb indok nélkül, de ez már egy másik történet… 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr985142500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor · http://www.nilakantha.hu 2011.01.23. 08:15:32

Sajnos megfigyelhető, hogy akik hisznek egy "aktuális megnyilvánulásban", azok számára furcsa, ha az ember fejlődik és túllép ezeken. Akik ragaszkodnak a "megszeretett formaságokhoz", azok nehezen fogadják el a fejlődésből fakadó változásokat. Ez nem csak materiális, de lelki szinten is tapasztalható. Egyébként jól esett látni ezt a képet Rólatok! :)

gaobr 2011.01.23. 11:10:43

Nekem azért tetszik :-)
süti beállítások módosítása