Még mindig szent

2010.12.31. 03:23


Eltelt egy kis idő és rengeteg dolog változott amióta írtam róla, a körtéri szentről.
Igazából semmi se változott.Kamsari prabhu

Persze most kevesebben imádják és kevesebben utálják, sőt néhányan azt se tudják, hogy mi van vele.

„Ja, a Kamszi…” . Hallom gyakran olyanoktól is akikért az életét adta. A hangsúlyt nem tudom leírni, de talán jobb is.

Ritkábban látni (főleg dhotiban), rohangál egész nap, hogy felépítse a saját, és kis családja életét.

Persze nem tökéletes, sohasem volt az, nem is állította magáról, de amikor megkéred bármire, akkor jön, számíthatsz rá.

És ha az „bármi” a Szent Név éneklése akkor rájössz (remélem), hogy miért mondom róla, hogy szent.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr725142476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_148808 2010.12.31. 08:21:41

Megfogadtam, hogy soha többet nem kommentelek a blogodra, de most mivel az "Apuról" írtál kivételt teszek. Ő nekem a "Kamszi Apu", ami egy picit vicces, mert én vagyok idősebb 9 hónappal, de mégis ő volt az apám helyett apám, aki segített a lelki életben és az én nyelvemen beszélt és egy csöppet sem volt szentimentális. És igen én is úgy gondolom, hogy egy szent, mert még ennyi minden után, amin keresztül ment is énekli a Hare Krisnát és ezt azthiszem nem sok emberről lehet elmondani. Voltak nagy viták és nagy nézeteltérések köztünk, de mindig adott még egy esélyt és neki köszönhetem, hogy most itt vagyok egy Krisna templomban és próbálok egy picit lelkibb lenni. Nem tudom miért pont a mai napra szántad ezt a bejegyzést, de köszi, hogy feltetted! Mindenkinek boldog új évet! Gouranga

oli 2010.12.31. 11:47:31

Jó néhányan neki köszönhetjük, hogy rátaláltunk a helyes útra. És azt is, hogy még mindig rajta vagyunk...

Ismeretlen_21361 2011.01.01. 22:04:26

Az emberek - úgy általában - olyan szinten illúzióban vannak a saját szerepüket, korrektségüket illetően hogy az már felfoghatatlan. Már kezd nagyon elpattanni a cérna nálam is, a sok "Ja, ez" meg "Ja az" véleményektől. Nagyon ritkán érvényesül a népmesékben propagált jó tett helyében jót várj, már ha a "jó", amit várni kell, embertől függ. Sokan olyan magas lovon ülnek, - ha egy jelen nem lévőt kell kibeszélni, vagy véleményezni - de önkritika az nulla És ami a szomorú, hogy némelyik bhakta kívülről látható etikában nem különb a csatornalakónál - azok némelyike még köszönni is tud. Kamsari prabhu kí! Jaya!

balanuja.das 2011.01.02. 13:18:47

Hát prabhuk az egész lelki életemet (+a családomét) neki köszönhetem!nélküle biztos sehol nem lennék.(nem mintha most lennék valahol...:) Szóval KAMSARI PRABHU KIIIIII!!!!!!!!!!!!JAAAAAYA!!!!!!!!
süti beállítások módosítása