…akkor nézd meg ezt a srácot, hogy gitározik!

Nem csak technikailag elképesztő, de annyira feelingesen nyomja, hogy bármelyik nagy profi megirigyelhetné.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr45142430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jhd 2010.11.17. 11:58:13

"Különböző emberi és zenei okok miatt feloszlott a Mantra. Köszönjük ezt a tizenegy évet! Jaya Hari das, Vijaya Gouranga das, Raja Hamsa das" Mivel megbeszéltük, hogy nem köpködünk egymásra, ezért abban maradtunk, hogy nyilvánosan nem beszélünk az egészről. Kérünk titeket, hogyha bármi kérdésetek, vagy mondanivalótok van, azt mailben tegyétek meg. Az én mailcímem: jhd108(kukac)gmail.com Vijaya címét pedig tudjátok.

Ismeretlen_164867 2010.11.17. 12:13:53

Majdnem mindegyik megvan. Mármint szám, amit játszik. Én ettől dobtam hátast: http://www.youtube.com/watch?v=CgVqX0a49HM :D

balanuja.das 2010.11.17. 17:00:38

"Különböző emberi és zenei okok miatt feloszlott a Mantra..." és ezt így kell megtudni?legalább egy külön témát szentelhetnétek neki,nem csak úgy bedobni egy kommentbe,nem?Sajnálom...

govinda 2010.11.17. 20:57:07

Balanuja das-nak tökéletesen igaza van, én nagyon sajnálom, bár nem tudom, hogy valójában mi állhat ezen döntés mögött, de sok szép percet szerzett nekem a zenétek és maga a krisna-vallás megismerése, nem tudom mit mondjak:(

govinda 2010.11.17. 20:58:09

Balanuja das-nak tökéletesen igaza van, én nagyon sajnálom, bár nem tudom, hogy valójában mi állhat ezen döntés mögött, de sok szép percet szerzett nekem a zenétek és maga a krisna-vallás megismerése, nem tudom mit mondjak:(
süti beállítások módosítása