Régi-új klip

2010.09.16. 03:04

Pár napja kaptam egy klipet bh. Csernus Tibortól, akiről már írtam korábban.

Ez már jó pár éve készült, de még sehol sem publikálta. Épp beszélgettünk az új Replika lemezről, amikor megemlítette, hogy csinált egy kis filmet az egyik régi számukra, a „Fel a csúcsra” című dalra.

Ebben főleg az indiai útjuk képfelvételeit használta fel, de van benne a Budapesti Templomban felvett kirtan is.
Ez 2006 Gaurapurnimáján, a Templom végleges befelyezésén lett rögzítve.

Érdemes megnézni, van egy-két régi ismerős…:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr335142366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.09.16. 09:54:54

Hari Tibort és a feleségét 2005-körül ismertem meg,a Govindában tartott Visnu esteken.Amiket még Nitai és Gopi Krisna prabhuk tartottak. Sőt.Tibornak még segítettem is az internet kábelek behelyezésében a templom prabhu asrama részében. Emlékszem,nagyon zavarban voltam,amikor bementem egy-egy szobába...azért mégiscsak egy templom asrama. Megtiszteltetésnek éreztem és a lehető legkevésbé akartam zavarni a bhaktákat. Nagyon jó emlék. Örülök,hogy Tibor is fejlődik a Krisna-tudatban. A film is szuper,akárcsak a zene:)

Csernus Tibor 2010.09.16. 19:22:47

Haribol! Jó emlék itt minden! Hari Norbonc :-) örülök, hogy látlak. Visnu estek, Himalája túra Gaura Krsnával, lelki témák Vijaya Gauranga prabhu blogjában... Ilyen környezetben könnyű haladni "fel a csúcsra"
süti beállítások módosítása