Most a saját magam által feldobott kérdésekre válaszolnék.
Persze, ezek se az én kérdéseim, hanem többször visszahallottam, így most itt tisztáznám.

Kérdés: Voltak e „kedvencek”, kivételezett bhakták?

Válasz: Nem. Mindenkitől ugyanúgy elvártam a megfelelő szolgálatot, viselkedést és sadhanát. Ebbe bele lehet érteni a feleségemet, barátaimat, siksa- és az akkori diksa gurumat is, mindenkit.

Természetesen nem vagyunk robotok és az emberek közötti kapcsolat változatosak, és ez így jó. Az, hogy e mellett vannak barátságok, közös érdeklődések az szerintem teljesen normális.

*   *   *

Kérdés: Miért volt nagy kocsim?


Válasz: Amikor 2001-ben templomvezető lettem a Budapesti Templomnak egyetlen egy autója se volt. A gyülekezetből lett mindig megkérve valaki, ha jött egy vendég, vagy akár a vásárlásra is. Ez persze most is van így, mert ez szép szolgálat, de mivel nem mindig ér rá valaki ez mindent lelassított és gyakran nagyon kínos helyzeteket produkált.
Én akkor egy fapados astrát használtam, kurblis ablakkal, klíma nélkül.
Végül addig nyüstölt Sivarama Maharaja, hogy legyen egy normális kocsija a templomnak, hogy 2003-ban becseréltük az astrát egy Opel zafirára, ami egy családi autó, így sok hely van benne, sőt 7 személy is tudja használni.
Sokszor napokig nem láttam annyit használták, és az hiszem jól mutatja az én ízlésemet, hogy saját magamtól milyen autót vettem.

*   *   *

Kérdés: Próbáltam e rábeszélni valakit válásra, vagy házasságra?

Válasz: Bár sokan kértek és elfogadtak tőlem tanácsot társulás és házasság témájában és ezzel nagy súlyt rakva a vállamra, én mindig csak gondolkodni segítettem.
Hangsúlyoztam, hogy a felelősség az övé, neki kell vállalni minden következményt.

Soha senkit se bátorítottam válásra. Én extrémen hűség párti vagyok, amit a saját példám is mutat.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr145142360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114807 2010.09.10. 09:35:52

Júj de jó kép és én is rajta vagyok. nagyon nosztalgikus. Vannak még ilyen fotóid a régi templomról, mert nagyon szeretném megnézni?

Ismeretlen_117989 2010.09.10. 12:08:43

Persze, vannak. Te is rajta vagy egy jópáron. Pl.: költözködésről is van. Keress meg és áttolom ami kell.

Ismeretlen_114807 2010.09.11. 18:18:21

ok
süti beállítások módosítása