Ma este Gondolkodó Klub

2010.02.13. 06:09

A címhez nem kell semmit hozzátenni, a plakáton ott az összes információ.

Érdekesség, hogy utoljára lesz itt a program. Március 1-től költözik az Átmacenter az új helyére.

Hogy a Gondolkodó Klub hol és mikor lesz legközelebb az még nem eldöntött dolog. Ha van valami javaslatotok várom szeretettel, hisz nem magamnak csinálom. Nyilvánvaló, hogy én is korlátozott vagyok valamennyire térben és időben, de ami megoldható azt megoldom.

Kedvcsinálónak itt a múltkori program bhajanjából egy részlet: 

 Aztán talán észrevettétek, hogy egy kicsit változtattam a fejlécen. Nem egy nagy dolog, szinte csak a szöveg változott, de én ilyen vagyok: sok kis apró határozott lépés előre.

Az új fejléc szövegrésze szerintem jobban lefedi az oldal tartalmát, illetve kifejezi, hogy mindennap van új dolog.

Egyébként reggel 6-7 között frissül mindig. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr215142146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brahman 2010.02.13. 12:39:20

Ez a plakát 2009-es, nem?

Ismeretlen_117989 2010.02.13. 20:31:24

Tényleg! Kint van mindenhol 2 honapja és te vagy az első aki észrevetted. Egy Mantra cd-t nyertél ajándékba! :)

Brahman 2010.02.14. 12:49:34

Én meg azt hittem, hogy én vagyok a hülye, mondom biztos elnéztem az évet és még 2009. van :). ui: A minden a tiéd album még nincs meg eredetiben.
süti beállítások módosítása