10 éves Mantra-koncert

2009.11.07. 06:54

A baloldalon már ideje feltűnt egy Mantra koncertplakát. Érdekes buli lesz. A szervezést most átadtam a WMD-vel közös menedzserirodának (ami főképp 1 ember) és hozta össze így a dolgokat. Nem mi leszünk a nap sztárja, az egyetlen szülinapos, de legalább jó helyen és reméljük sok embernek játszunk.

Korábban talán említettem, hogy mindenkit szerettünk volna meghívni, aki megfordult nálunk. Én meg is próbáltam, de különböző ismert és ismeretlen okokból nem jön mindenki. De beszéljünk azokról, akik ott lesznek.

Ott lesz Kowa, aki mostanában szintén blogol. Érdemes benézni hozzá ide. Pont most beszéltem vele, mesélte, hogy ha valami komolyabb témát pedzeget sokan meglepődnek, kiakadnak. Ismerős…
Visszatérve a zenére. Lassan 4 éve (2006-02-11) nem álltunk közösen egy színpadon, így mindenképp érdekes lesz. Reméljük tényleg összejön, mert Kowának elég sűrű a programja abban az időben.

Ott lesz Krisi, azaz most már Advaita-acarya das barátunk, aki a kezdetektől velünk volt és azzal döbbentet meg mindenkit, hogy az utolsó Cro-mags számnál félmeztelenül, rövidgatyában, szénné vart testtel a színpadra pattant és irdatlan energiával ordította és ugrálta, rohanta végig a nótát. Ha volt rá lehetőség (és ha nem) a végén a közönségbe ugrott. Volt nagy döbbenet…
Talán miatta is szoktak minket hardcore zenekarnak titulálni.

Az egyik ilyenről felvétel is készült. Bár ezt már korábban is feltettem az eredetivel együtt most itt van ismét:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr375142041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc · http://www.kisbeka.hu 2009.11.07. 10:29:45

Hari Örülök,hogy ott lesz Kowa is. Krisin én is kiakadtam,amikor elsőnek megláttam.Nagyon hatásosan tolta a "Life of My Own"-t:)

noncsi 2009.11.11. 13:43:15

Ha jól emlékszem egy-két embernek nem tetszett az hogy Kowa komolyabb témákat is kifejt a blogjában a többség pedig úgy gondolja hogy igenis kell ilyen témákkal is foglalkozni mert ez is hozzátartozik az élethez! Úgyhogy most Kowa inkább hanyagolja a blogjában a komolyabb témákat egy-két ember miatt! De remélem még a jövőben lesznek komolyabb témák is a blogjában a zenekari témák mellett!:)
süti beállítások módosítása