Könyörgés

2009.07.20. 08:29

Egyik első szöveg, amit én írtam 2000-ben a „Könyörgés” volt. Az érdekessége, hogy ezt nem is én írtam.

A mai bejegyzésnek ez a feladványa: ki a szerzője az „eredetinek”?

Ezt a számot, ha jól emlékszem csak egyszer játszottuk 2001-ben Győrben a Tankcsapda turnén. aznap volt Sivarama Maharaja Vyasa-puja ünnepsége Krisna-völgyben. Minden bhakta ott volt, mi meg egy füstös művházban. Emlékszem, hogy a szám előtt Jaya Hari lelki tanítómesterének ajánlotta a dalt. 


KÖNYÖRGÉS

óh, uram miért hoztál erre a helyre
itt mindent a tudatlanság fed be
azt gondolják, hogy elégedettek
hogy fognak megérteni engem?

nincs erőm, szerencsétlen vagyok,
az is lehet, hogy elbukok
csak ismételni tudom az üzenetet
ha adsz nekem erőt, hogy beszéljek

Refrén: 

óh, uram, olyan vagyok, akár egy báb a kezeidben
ha idehoztál, hát táncoltass, táncoltass engem!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr605141923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi 2009.07.20. 11:20:28

Hari! Ha jól emlékszem, akkor Srila Praphupada írta ezt a naplójába, amikor megérkezett Amerikába. Jó szám lett belőle :D

mrjd 2009.07.20. 11:56:43

Jaladuta-rock
süti beállítások módosítása