A dohányzásról

2009.05.19. 11:00

Gyerekkorom egyik legrosszabb élménye a szüleim és más rokonok dohányzása volt. 10 éves koromig egy nagyon nagy, de ablaktalan konyha sarkában kellett elviselnem ennek következményeit.

Az alábbi 30 másodperces dohányzásellenes reklám az egyik legdurvább, amit valaha láttam. Szóval csak erős gyomrúaknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr685141860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Gabi 2009.05.19. 22:13:20

hari soha nem írtam még ide de most teszem:) anno mikor még cigiztem egyszer elmondtam Jayának,h leszokunk a cigiről... pár hét múlva koncerten kérdezte, hogy állunk a cigivel? majd el süllyedtem mikor mondtam.... szívjuk..... és pár héttel később letettem:) és tudom neki köszönhetem,h abbahagytam(hagytuk) csak még neki nem mondtam meg:)
süti beállítások módosítása