Egy aktuális Mantra szám

2009.04.09. 12:18

Ítélj, hogy ítéltess!

 

 

Nézd már magadba

Mekkora szánalom vagy

Azt hiszed, hogy jobban tudszmantra

Mindent bárkinél

Kérés nélkül mondasz

Véleményt mindenre

Pedig rajtad kívül tudják

Hogy értéktelen vagy

 

Ítélj, hogy ítéltess

Vádolj, hogy vádolhassanak

Nem érted, hogy ugyanazt kapod

Amit te adsz

 

Másoknak, magadnak

 

A saját szavaidtól

Nem hallasz másokat

Pedig sokan mondanák

Mutatnák az utat

De te ott állsz az árokban

Nyakig a szarodban

Amit azzal teremtesz

Hogy megkeseríted az életét

 

Másoknak, magadnak

 

Ítélj, hogy ítéltess

Vádolj, hogy vádolhassanak

Nem érted, hogy ugyanazt kapod

Amit te adsz másoknak

 

Ítélj!

Gyere, ítélj meg!

 

Ítélj, hogy ítéltess

Vádolj, hogy vádolhassanak

Nem érted, hogy ugyanazt kapod

Amit te adsz másoknak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr185141818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.04.10. 06:05:24

Ennek a számnak a kapcsán most az jut eszembe,amit Prabhupada mondott arról,hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkezdie egy ország vezetőjének...de messze járunk tőle....

Ismeretlen_117989 2009.04.10. 13:16:05

Teljesen igazad van, de fordítva is igaz...

norbonc 2009.04.10. 17:17:00

Konkrétan mire gondolsz Vijaya?

Ismeretlen_117989 2009.04.10. 20:41:11

Arra, hogy nem csak jó vezetőkre, hanem jó és értelmes követőkre is szükség van. Akiknek az számít, hogy milyen érzékkielégítést, milyen előnyöket kínálnak azt be fogják csapni. Vannak lelki vezetők, de ki akarja őket követni? Ki az aki nem gondolja magát okosabbnak mindenkinél?

norbonc 2009.04.10. 22:59:52

Sok embert ismerek,akik vágynak valami re,valakire.Krisnára.Csak egyszerűen nem akarják,nem merik.....nem látják.Mindig elsiklanak Mellette....pedig belül azthiszem érzik,hogy Ő a kulcs.

norbonc 2009.04.10. 23:19:34

én pl.nem gondolom magamat okosabbnak mindenkinél,sőt nem gondolom,hogy okos vagyok.Porszem vagyok,szolga...porszem.És nem is vágyom többre.Nem tartom be a szabályozó elveket,mert elesett vagyok.Csak a hús nélküli étkezést követem régen.DE.Tudom,hogy Krisna a CÉL.

Ismeretlen_24757 2009.04.11. 10:34:00

Ezt a számot még nem hallottam. Csak most. De nagyon tetszik, mert a felületes emberekenk is mint például nekem, csak hörgés meg ordítás az egész... Na és akkor elolvastam szöveget... Szerintem ugyan ez egy akusztikus feldolgozásban, sokkal érthetőbb lenne, mondjuk a magamfajtának legalábbis biztosan... thx...
süti beállítások módosítása