Kérdés - válasz

2016.01.24. 09:10

kerdes.jpgA kommenteknél jött kérdés, amit itt válaszolok meg, mert az elég eldugott hely :)

"Nekem tetszik! De miért majdnem? Hol akadt el a projekt? Más: Mióta kell regisztrálni a kommenteléshez?"

1. Idő, pénz energia. Ezek hiányoztak. Ha ebből csak egyből van kevés és a másikokból sok, akkor lehet kompenzálni, de most nem ez volt a helyzet. Úgy gondolom el fog jönni az ideje, és ezt abból fogjuk látni, hogy ezek megvannak. :)

Ez a legegyszerűbben úgy fog történni, hogy többen vagyunk, és akkor ezek az összetevők összeadódnak.

2. Nem tudtam, hogy a kommenteléshez regisztrálni kell, nem én állítottam be, de szerintem nem tragédia. A másik lehetőség a FB, ott úgyis aktívabb a párbeszéd.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr208306188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása