Ma 20 éve

2014.06.11. 00:13

Igen, 20 éve vagyunk házasok. Bár nekem sokkal fontosabb dátum a közvetlen megismerkedésünk, ami 90-ben (azaz 24 éve) történt, mert én már akkor úgy tekintettem Rá, mint a párom. A többi már csak formalitás volt... :)

Kicsit gondolkodtam, hogy írjak e róla, hisz ez kettőnk dolga, de hátha ez másokat is bátorít, hogy érdemes.

Hogy mit érdemes? Mindent. Sokszor nem könnyű. Főleg a másiknak kibírnia minket.

Így ha már találtam egy ilyen cuki lányt, aki állja a próbát, akkor ásó-kapa-nagyharang...

Itt egy pár archív kép az eseményről:

esk2.jpgesk1.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr836291691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása