Ima

2013.11.28. 01:24

Srila Narottama dása Thákura : Gorá pahun
(a Prárthanából)

Narottama dása Thákura.jpg(1) Ó Uram, Gaura! Sohasem imádtalak, így saját nemtörődömségem fosztott meg az isteni szeretet ékkövétől.

(2) Nagyon is rászorulok a gazdagságra, mégis mindent megtettem azért, hogy eldobjam magamtól a nagy lehetőséget, hogy megkaphassam kincseidet. Aztán elsüllyedtem a bűnös visszahatások óceánjában.

(3) Messze elkerültem a szenteket, s önfeledtem szórakoztam a materialista gazemberek társaságában. Emiatt aztán gúzsba kötött gyümölcsöző tetteim pányvája.

(4) Szüntelenül az anyagi érzékkielégítés irtóztató mérgét ittam, és soha nem merültem el az Úr Gaurát dicsőítő kírtana isteni hangulataiban.

(5) Ó, miért nem lelt a szívem megelégedésre? És miért is nem pusztult el Narottama dása?

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr265660389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása