Matek

2013.11.25. 00:26

Nem is meséltem, hogy szeptember óta matek órát is tartok a bhakta suliban a negyedikeseknek.

Ezt a tárgyat mindig bírtam, itt nincs mellébeszélés, nem írják át pár évente, mint a történelmet, de azért tudsz kreatív is lenni. 

Általánosban versenyeket is nyertem, középiskolában évfolyam első voltam, a tanárnő mindenképpen egyetemre akart küldeni, de sajnos nem így alakult az élet.

Nemrég találtam ezt a képet, tetszett, de ha így nézne ki a füzeted még nem lenne protekciód nálam :)

matematika.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr865654242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása