Esztergom

2013.08.05. 01:05

Érdekes, hogy az életem során hányszor keveredik össze a karmám Esztergommal.

Ha jól emlékszem 1993-ban jártam itt először, Isvara Krisna prabhu tartott itt programot, amire először csak vittük autóval (kispolszki), aztán bhajanoztam, majd leckét is tartottam.

Itt osztottam életemben előszöt könyvet: a Bazilika előtt Isvara prabhu "Kereszténység és  Krisna-tudat" című művét. Hát egy kicsit tesztes volt akkoriban... :)

Aztán szerveztünk itt fesztivált is, jegyosztással, harinámmal. Az itteni programokon ismertük meg Hemangi matajit is.

Persze később koncertek is voltak itt, nem is akármilyenek. Itt indult 2000-ben a Replika-turné és 2001-ben a Tankcsapdáé is.

A WMD-vel is jártunk itt:

Most hétvégén csak egy szimpla családi kirándulás volt Esztergomban az Aqua-szigeten. Mindenkinek tudom ajánlani, mert viszonylag szolid árak mellett sok medence van változatos dolgokkal.

Mindenki nagyon élvezte a helyet, még Gopál is vízre szállt. Sajnos most kép nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr495444341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása