Lélek-kapu

2013.06.10. 01:29

Kb. 2 hónapja elég sokat dolgozok egy projekten amiről még itt nem írtam semmit.

Kaptam egy felkérést, hogy segítsek egy őszi fesztivál-körút megszervezésében. Ahogy átnéztem az addigi elképzeléseket egy új tervvel álltam elő. Az eredeti hagyományos Hare Krisna program helyett egy egész napos hétvégi színes kavalkád szerintem 2013-ban nagyobb eséllyel indul, és erről sikerült a vezetőséget is meggyőznöm.

Jó példa erre a Ratha-yatra, vagy a Krisna-völgyi búcsú.

lk1a.jpgAz emberek hihetetlenül nehezen mozdulnak ki, de egy ilyen, akár az egész családot érdeklő program többeket megmozgat. Lélek-kapu nevet találtuk ki a rendezvénynek.

Most a megfelelő helyszín kiválasztásán rohangálok. A héten voltam Pécsen, Egerben, előtte meg Kecskeméten. Ezen kívül még Debrecenben és Budapesten is lesz esemény szeptember végen, október elején.

A pontos időpontokkal, helyszínekkel és a részletekkel a későbbiekben jelentkezek amikor ezek fixek lesznek.

Addig drukkoljatok, hogy jól alakuljon.

Akinek van ötlete, vagy kedve segíteni nyugodtan írjon, vagy hívjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr825350710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása