Álmok

2013.05.27. 01:04

Érdekes álmaim vannak mostanában.

Most ép megint egy templomot/központot nyitottam meg... :)

Én közepesen állok az álmokhoz. Hiszek bennük, de nem tulajdonítok nekik túl nagy jelentőséget.

A dolgokat ténylegesen csak ébren lehet megcsinálni. 

Visszatérve az elejére, érdekes volt, és nagyon valóságos. Nem hasonlított a mostanira. Szélességében kisebb volt az előtér, de magas volt, mintha a felső szint is hozzá lett volna nyitva és nagy ablakok világítottak be.A falak egyszerű, de szép kőborításúak voltak, a képek damilon voltak belógatva.

Még nem volt minden kész. Mondtam, hogy egy kicsit több melegséget kéne belevinni, növényeket, vagy több képet. Aztán hiányzott hogy szóljon a bhajan a hangszórókból, de kiderült, hogy azt kihagyták, úgyhogy a konyhából hoztuk ki külön kábelen.

A legjobb mégis a hangulat volt a bhakták között, mindenki lelkes volt. Olyan arcok is felbukkantak akiket rég nem láttam és boldogan öleltem meg őket.

Meglátjuk, hogy ennek most a múlthoz, vagy a jövőhöz van több köze.

De az tény, hogy vannak álmaim, amit nem adok fel. Soha.

megnyitó.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr345315871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása