Sérülés

2013.02.22. 01:50

 

Múlt hét vasárnap Szubál egyik ovis társának szülinapi buliján voltunk, ami egy pomázi játszóházban lett megtartva. Szuper volt, mert voltak felnőttes játékok is, mint pingpong-asztal, csocsó, stb. és még egy kis focipálya is. Na, ez lett a vesztem…
Max 30-40 percet rúgtam a bőrt, de az nagyon intenzív volt, mert ketten-ketten voltunk egy teljesen zárt pályán. A műfüves alja nagyon csúszott zokniban és az első nagy esésnél a jobb csuklómra érkeztem. Semmi komoly, de nem nagyon terhelhető. Kedden a mangala-áratin a csamarázásnál csillagokat láttam.
Plusz valamit a baj nagylábujjamra is összeszedtem…
Szóval nagy tanulság volt. Másfélév (mondhatni) intenzív jógázás által nem sérültem meg annyira, mint félóra fociban.
OM

 

Múlt hét vasárnap Szubál egyik ovis társának szülinapi buliján voltunk, ami egy pomázi játszóházban lett megtartva.

Szuper volt, mert voltak felnőttes játékok is, mint pingpong-asztal, csocsó, stb. és még egy kis focipálya is. Na, ez lett a vesztem…

Max 30-40 percet rúgtam a bőrt, de az nagyon intenzív volt, mert ketten-ketten voltunk egy teljesen zárt pályán. A műfüves alja nagyon csúszott zokniban és az első nagy esésnél a jobb csuklómra érkeztem. Semmi komoly, de nem nagyon terhelhető. Kedden a mangala-áratin a csamarázásnál csillagokat láttam.

Plusz valamit a baj nagylábujjamra is összeszedtem…

Szóval nagy tanulság volt. Másfél év (mondhatni) intenzív jógázás által nem sérültem meg annyira, mint félóra fociban.

Tehát maradok a matracon, legfeljebb szerzek egy ilyet:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr145143295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása