Jóga-órát tartok

2012.11.03. 01:59


Már írtam róla, hogy Agni-jóga oktatói tanfolyamra járok és ebben az egyik legmeglepőbb feladat az volt, hogy a márciusi vizsgáig 10 gyakorló órát kell tartanom. Gondoltam, majd a tavaszi befejezés után fogok kiállni a porondra, de úgy látszik nem.
Persze nem tragédia, mert már megszoktam, hogy elég hamar ott kell lenni a tűzvonalban :).

Most kétféle verzióban vágok neki.

A pesti Átmacenterben péntek este 18 órától van a tanfolyamosoknak (is) fenntartott időpont, és abból lefoglaltam a november 9-et és a 30-át. Többet most nem mertem vállalni, mert nem tudom, hogy pont mikor jön a baba.
Szóval, ha van kedved kipróbálni velem a jógát, akkor várlak szeretettel.

A másik, hogy a templomi bhaktáknak is felajánlottam egy kis mozgást, akik lelkesek voltak rá és már most vasárnap neki is veselkedünk a dolognak.

Mindkettő más szempontból lesz kihívás.

A templomiaknak, mivel teljesen kezdők mindent nagyon el kell majd mondanom és mutatnom is egyszerre. Az Átmacenterben meg épp az ellenkezője, nálam profibbak, sőt néha még tanárok is bejárnak az órára.

Szóval van feladat…

Drukkoljatok, és gyertek jógázni!

kb. ilyen lesz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr335143179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása