Jóga útján

2012.09.24. 01:11

 

Pont szeptember 15-re, a szülinapomra esett az Agni-jóga oktatói képzés felvételije.
Talán ez is jelent valamit…
Azt biztosan, hogy kezd komolyodni a jógával való kapcsolatom.
Érdekes, hisz több mint 20 éve (remélem) gyakorlom a Bhakti-jógát, de ez valahogy kimaradt.
Sajnos.
Kb. 1 éve vágtam bele és elkezdtem rendszeresen járni az Átmacenter kiváló oktatói óráira és ez komoly változást hozott az életemben. Persze évek óta próbálom valahogy az egészségemet karbantartani valamilyen testmozgással, de hamar rájöttem, hogy ez egy kicsit több annál.
De erről majd legközelebb.
Rólam szerencsére még nem készült jógás kép, így mellékelten híres embereket láttok gyakorlás közben.

Pont szeptember 15-re, a szülinapomra esett az Agni-jóga oktatói képzés felvételije.Talán ez is jelent valamit…

Azt biztosan, hogy kezd komolyodni a jógával való kapcsolatom.Érdekes, hisz több mint 20 éve (remélem) gyakorlom a Bhakti-jógát, de ez valahogy kimaradt.

Sajnos.

Kb. 1 éve vágtam bele és elkezdtem rendszeresen járni az Átmacenter kiváló oktatói óráira és ez komoly változást hozott az életemben.

Persze évek óta próbálom valahogy az egészségemet karbantartani valamilyen testmozgással, de hamar rájöttem, hogy ez egy kicsit több annál.

De erről majd legközelebb.

Rólam szerencsére még nem készült jógás kép, így mellékelten híres embereket láttok gyakorlás közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr945143142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása