Életem

2012.08.21. 01:59

Nemrég láttam egy nagyon rövid kis rajzfilmet, ami szíven ütött.

Mivel az életemről szólt.

 

Kis korom óta ezzel küzdök nem bírom elnézni a hülyeséget, még ha másokat érint akkor se. Inkább saját épségemet is kockáztatva próbálom bebizonyítani az igazságot.

Persze a negyven valahány év sokat szolidított rajtam, de alapvetően (sajnos?) nem változtam.

Ez tény.

De mindennap nem zabáltathatom meg magam a krokodilokkal, csak mert be akarom bizonyítani az igazságot.

Végül arra jutottam, hogy a túlélésem érdekében próbálom távol tartani magamat a hülyéktől. Ez alatt azokat értem, akik a nyilvánvaló igazságokat és tényeket se akarják tudomásul venni, sőt egy idő után téged akarnak kinyírni, mert minek dumálsz.

Rá kellett jönnöm, hogy én nem tudom azt mondani a krokodilra, hogy fa, és azt se bírom elnézni, hogy mások vidáman belegyalogoljanak a folyóba, miközben ott a veszély.

Inkább legyen kevesebb ember körülöttem, de ne kelljen hazudnom nekik, vagy magamnak.

Olyan nagy a világ…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr425143105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krokodil · http://www.krokod.il 2012.08.21. 19:21:33

Srila Prabhupada ezt mondja: "A satyam, az igazmondás azt jelenti, hogy a tényeket mások érdekében változatlanul kell közölnünk, s nem szabad eltorzítanunk. A társadalomban elfogadott szokások alapján az embernek csak akkor kell megmondania az igazságot, ha azzal örömet okoz másoknak. Ez azonban nem igazmondás. Az igazat mindig nyíltan meg kell mondani, hogy mások a valósághoz hűen ismerhessék meg a tényeket. Ha egy emberről tudjuk, hogy tolvaj, s ezt elmondjuk másoknak is, akkor igazat mondunk. Az igazság néha fáj, ám ez ne tántorítson el senkit sem a kimondásától. Az igazmondás megköveteli, hogy változatlanul közöljük a tényeket embertársainkkal, az ő érdekükben. Ez az igazmondás definíciója." Ha valaki érti, akkor kemény kijelentés, ha nem, akkor krokodil :D
süti beállítások módosítása