Szabin voltam

2012.08.14. 01:02

Az elmúlt két hétben ovi szünet volt, így ekkora időzítettük a pihenést.

Máskorra nem is tudnánk, mert a feleségem főz a kicsikre, így neki ez eléggé beosztott.

Sok szempontból volt rendhagyó ez a mostani break.

Először is a költözéssel indult, ami egyáltalán nem egy pihentető dolog, és eltartott egy darabig míg helyére kerültek a dolgok.

Én napokig fúrókkal és szerszámokkal járkáltam fel-alá, mint egy lakótelepi Rambó J.

Amikor a sajátomat befejeztem mentem a szomszédokhoz segíteni, mert ők is felfedezték a képességeimet és a szerszámaimat J.

Idén nem utaztunk el sehova, ami miatt sokan nem hitték el, hogy most szabin vagyok.

Igyekeztünk minden napra valami izgalmas programot találni Szubálnak, de neki a szomszéd kis bhaktákkal való szaladgálás sokszor jobban bejött, mint az általunk kiagyalt valami.

 

Meglátjuk, jövőre mi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr385143100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása