Itt tudod az előző lemezt meghallgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr665143041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2012.06.24. 21:22:57

Hari Mindegyik Mantra lemezt nagyon szeretem.De ezzel nem mondtam el semmit.Nincsen tudásom,nem ismerek olyan szót,kifejezést,ami hitelesen érzékeltetné,hogy mennyire szeretem a Mantra lemezeit.Szerencsés vagyok,hogy ismerem őket.

lasta 2012.06.24. 22:46:30

Énis szeretem a Mantra zenéjét, habár már ennek a fajta metálnak nem vagyok nagy rajongója, de a Mantra lemezeket még mindíg szeretem.. És egy kérdés: az első Ep felkerül-e? mert nagyon keresem de nemnagyon találtam.. Üdv, Gauranga

Ismeretlen_117989 2012.06.25. 20:55:57

Kedves lasta4 Ezzel kezdtem a sorozatot: http://youtu.be/9_qfEBbAyQ0

lasta 2012.06.25. 22:13:46

Köszönöm szépen! Amúgy keresgéltem itt, habár miután a kommentet írtam, de nem találtam vhogy. Köszönöm még1x!
süti beállítások módosítása