Mivel többször beharangoztam, ezért illendő róla beszámolnom is :)

Pedig nem könnyű, mert nekem elég rohanós volt. Sikerült úgy szervezni a napomat, hogy egy előadás miatt épp csak beestem a mi zenekarunk kezdésére.

Mivel még tartott a Kowa joga-órája, igazodva a hangulathoz mi is lágyan kezdtünk. A legviccesebb az volt amikor az utolsó pihenő-ászanánál az a szövegünk jött többször ismételve, hogy "Alhatsz és álmodhatsz..." :)

Sokan jelezték (többek köt Kowa is), hogy bejött nekik a produkciónk.

Mi is bírtuk nagyon, tehát szerintem lesz folytatás.

Itt egy szuper beszámoló a napról és a képeket is innen nyúltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr65143043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://barokeszter.hu 2012.06.21. 20:48:39

Jó buli volt nagyon, örülök, hogy ott lehettem! Köszi a linkelést is. :)
süti beállítások módosítása