Újabb képek az esküvőről

2012.04.05. 01:25

Nemrég beszámoltam Petiék esküvőjéről.


Akkor is raktam fel képeket, de most befutottak a hivatalos fotós által kattintottak.

Én jókat derültem rajta, remélem ti is :).

Plusz itt van hozzá Peti kommentárja:

„1) testőrök óvják lépteinket
2) külön figyelmet érdemel, hogy négyünkből igazából csak Gaobr lába ér le a vallatósámlikról
3) kb öt ilyen kép lett, de egyiken sem sikerült elérni, hogy vagy Petra, vagy én ne pislogjak. De Ti jól festetek:)”

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr875142961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása