Amikor jön a segítség

2012.03.19. 01:03


Tavaly novemberben kértem segítséget, amikor az új ovi-suli költözésnél kiderült, hogy szükség lenne egy számítógépre. Karunasindhu mataji, a tanár néni és én a sajátunkat gyűrjük, de Brigi mataji, a vezető óvó néninek nem volt bevethető gépe.

A facebookon írtam, és egy páran vissza is jeleztek, de végül minden képzeletemet felülmúló „csoda” történt.

Régi jó barátom, Muniraja prabhu Angliából írt rám skype-on, hogy mit szeretnénk inkább, asztali, vagy hordozható gépet? Visszaírtam, hogy igazából mindegy, de talán egy laptop lenne a jobb.

„Oké, akkor kaptok egyet”. Párjával Kálahamsa matajival elutalták az árát Székely „Jedi” Lajos prabhunak, aki nem csak beszerezte, hanem feltöltött rá minden programot és teljesen üzemképesen kaptuk meg.



Azóta is nagyon hasznos darabja az ovi-sulinak, mert nem csak a mataji dolgozik rajta, de ezen vágtuk a bemutató filmeket és vetítettünk is róla.

Jó példa volt nekem, hogy ha jó a cél, jön a segítség, sőt felülmúlja azt is, amit gondolnánk.


Te is tudsz segíteni, mint ahogy írtam korábban, az innen letölthető katalógusból meríthetsz ötleteket, de jöhet bármilyen pici ötlet is.  

Örök hála!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr645142945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása