Halogatás

2011.11.25. 01:08

Mostanában történt:

Az autómnak nem csak gyári központizára van, hanem ennek a  kütyü közelségében nyílik az ajtó és indul az járgány. Már ha nincs lemerülve…

Először távolról nem nyitotta, aztán közelről, sőt az indítással is gondok voltak. Persze napok teltek el közte, míg halogattam a speciális gombelem cseréjét.

Aztán egy vasárnap reggel bemondta az unalmast. Bementem a bevásárlóközpont egyik boltjába, ahol nagyon kedvesen még csavarhúzót is adtak a cseréhez és kiderült, hogy egyáltalán nem speciális az elem (5 gyártótól volt belőle) és kemény 250.- forintba került.

Ennyiért szívattam magam. Megérdemlem.

Egy komoly timemanagement könyvben olvastam: amit 2 perc alatt meg lehet csinálni, azt csináld meg azonnal. Több időbe kerül még felírni is.

Sokszor vagyunk így más, nagyobb dolgokkal is. Húzzuk, vonjuk, halogatjuk, pedig pár perc alatt el lehetne intézni és akkor nem lenne rajzunk egy felesleges teher, frusztráció.

Ne foglaljuk le fölöslegesen az elménket csip-csup dolgokkal.
Koncentráljunk a feladatunkra, legyen az meditáció, szolgálat, munka, család, edzés, bármi.

Ennyi a mai okoskodásom.

Ezt már rég meg akartam írni csak mindig halogattam… :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr865142824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.11.25. 13:34:23

Mennyire igaz ez....
süti beállítások módosítása