Batman is ninja?

2011.06.19. 03:30

Úgy tűnik igen.

Véletlenül futottam össze ezzel a filmrészlettel, ami a fenti állítást igazolja, de majd a „szakértők”állást foglalnak.

Ez a bemutatója a filmnek (a másikat nem tudtam iderakni).

Más. A múlt héten voltam megint edzésen. Darányi sensei tartotta, és nem is volt túl kemény, csak nekem.
Járok rendszeresen kondizni, de az semmi ehhez képest. A jó mély állásoktól (meg a többitől) két napig leguggolni se bírtam.

Nem szokta a cigány a szántást… :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr395142650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuniR 2011.06.21. 22:41:18

Batman Ninja. Eleg sok erot hasznal az oreg, de igazi Buyu. Mondjuk szerintem a Joker is az egy egeszen mas okbol.
süti beállítások módosítása