Apám egyik kedvenc dala

2011.06.10. 03:20


A napokban eszembe jutott egy dal, amit édesapám szeretet.
Persze nem tudom, hogy mennyire, de amikor egy kicsit szomorú volt ennek a refrénjét dúdolta.

Akkor nem értettem miért.

Talán most igen…

Szörényi Levente : Dal az ártatlanságról


Én már látom, a sok mesét elhitted
Mégis úgy kérlek, hogy egyszer majd hallgass meg
Mikor útnak indulsz, minden még oly szép
Hidd el, másként érzel, hogyha már véget ér

Ha te járnál ott, ahol én jártam
Ha te látnád azt, amit én láttam
Ha te állnál ott, ahol én álltam
Nem lennél már ártatlan

Nézd, én várok, hisz változol minden nap
Egyszer majd eljössz, és azt mondod, megbántad
Mikor útnak indulsz, minden még oly szép
Hidd el, másként érzel, hogyha már véget ért

Ha te járnál ott, ahol én jártam
Ha te látnád azt, amit én láttam
Ha te állnál ott, ahol én álltam
Nem lennél már ártatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr505142644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.06.10. 20:21:20

"Nézd, én várok, hisz változol minden nap Egyszer majd eljössz, és azt mondod, megbántad Mikor útnak indulsz, minden még oly szép Hidd el, másként érzel, hogyha már véget ért" Ez üt.
süti beállítások módosítása