Balanujanál jártam

2011.05.10. 03:23

Nagyon örültem amikor meghallottam, hogy a kedves (mackó :) barátom, Balanuja prabhu is elkezdett blogot írni.Balanuja prabhu

Annak meg még jobban, hogy nagyon színvonalas és úgy tűnik folyamatos is.
Bár a fő téma a címben szereplő Ajurvédikus masszázs, de bátran ír más témákról is. És tényleg bátran.

Mi óta elkezdte a munkáját/szolgálatát engem is invitált egy kis olajos gyömöszkölésre.
Hónapok teltek el, de végre eljutottam hozzá.

Remek volt!

Amellett, hogy jól elbeszélgettünk (mint mindig), a masszázs is profi volt.

Mindenkinek tudom ajánlani!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr185142615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balanuja.das 2011.05.10. 06:29:01

Örülök, hogy jól érezted magad!Gyere máskor is!!:)
süti beállítások módosítása