Karikatúra

2011.03.27. 03:07


Kicsit irigykedve figyeltem Akrisna prabhu rajzait bhaktákról, melyek a facebookon bukkantak fel.én

Aztán a feleségem jelentette, hogy rólam is készült egy.

Szerintem jól sikerült, bár Szubál fiam nem ismert meg. De nem is ez a lényeg.

Nektek hogy tetszik?

u.i.: Majdnem azt írtam, hogy ez az első rajz rólam, mikor eszembe jutott, hogy már készült ilyen és nem kis példányszámban ki lett nyomtatva.

Ki tudja mi volt ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr345142569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Gabi 2011.03.28. 21:11:10

mantra lemezek: tetteim súlya, 108, belső borító.... kihagytam valamit?
süti beállítások módosítása