A hatalom

2011.03.03. 03:16

Gandhi"A hatalom birtokának az a hatása, hogy az emberek siketekké és vakokká válnak. Nem látják többé azt, ami az orruk előtt van, és nem hallják, ami a fülükbe harsog."

Gandhi

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr745142544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amala das · http://bhaktijoga.freeblog.hu 2011.03.03. 15:43:32

Én már ezt egyszer idéztem itt, egy aktuális témában...kb 1,5 éve.

Ismeretlen_117989 2011.03.03. 17:41:00

Látod, ennyivel jársz előttem.

amala das · http://bhaktijoga.freeblog.hu 2011.03.04. 09:52:26

Ez egyébként nagyon tanulságos idézet Gandhi mestertől, csak az a baj hogy pont azok nem hallják meg akiknek a fülébe "harsog"... Minden esetre az egy komoly tanulság nekem, hogy voltak idők mikor ezt az idézetet elmondtam volna, bizonyos körökben akiknek-akinek ez szólt, akkor konoly megtorás lett volna a vége... Éppen ezért nem tettem, nem mertem megtenni... Úgyanis Ne feledjük Gandhi mester ezen idézetét sem: "Kétféle hatalom létezik. Az egyik a büntetéstől való félelemmel éri el a célját, a másik szeretetteljes cselekedetekkel. A szereteten alapuló hatalom százszorta hatékonyabb és maradandóbb, mint az, amelyik a büntetéstől való félelemből ered."
süti beállítások módosítása