Influenza

2011.02.07. 03:36


influenza vírusA kiscsaládomon is végig szaladt a járvány. Én eddig kimaradtam, de a feleségem a múlthéten, Szubál pedig szombattól kapta meg valamelyik vírust.

Érdekes látni, ahogy az előregyártott tervek hogyan borulnak ilyenkor.

Úgy tűnik mégse mi vagyunk az Univerzum irányítói…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr505142518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani 2011.02.07. 16:14:29

Haribol! Én most veszem észre magamon, hogy ezen a télen nem vagyok egyáltalán beteg, hanem teljesen energikus, mint nyáron. Nem úgy, mint eddig. A különbség csak annyi, hogy májusban abbahagytam a húsevést, s a műkaják tömését, s most (is) érzem ennek a jótékony hatását igazán. :-) Mindenesetre jobbulást!

Ismeretlen_9254 2011.02.10. 17:30:17

én is megnyertem :(

Reni108 · http://www.lettudatos.com 2011.02.17. 08:04:55

Nálunk hetek óta különféle kombinációkban van jelen. Én is kikerültem másfél napra a forgalomból...
süti beállítások módosítása