Itt a megfejtés

2011.01.12. 03:34

Sikerült komoly reklámot csinálnom a korábban felrakott képpel a mai bejegyzéshez.

Többször utaltam rá, hogy vannak változások a fő elfoglaltságomban. Direkt nem azt írtam, hogy az életemben, mert az egyik dolog, amit megtanultam (remélem), hogy amit csinálok az nem feltétlenül az életem.

15 éven keresztül az Egyház szolgálata volt az életem. Szerettem volna ezt folytatni a földi tartózkodásom végéig, és ezt többször kifejeztem, de az élet mást hozott. A részletektől megkímélek mindenkit.

Mellékelten látjátok a korábban látott kép teljes verzióját. Ez a szórólapja lesz annak a cégnek, ahol ténykedni fogok. Itt látható a honlapja, amit hamarosan megújítunk.

Ez nem lesz az Úr közvetlen szolgálata, de próbálom olyan tudatban végezni. Az nagyon szuper, hogy bhakták a „kollegák” és ez ritka kincs manapság.

Remélem nem okoztam nagy csalódást, hogy nem lettem politikus, vagy valami hasonló. Jobb ez így mindenkinek…

Kérlek adjátok az áldásotokat, hogy sikeresen menjenek a dolgok.

Igyekszek továbbra is fenntartani a napi bejegyzéseket és így találkozni veletek mindennap.

Én itt ülök és várlak...

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr415142488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2011.01.12. 18:59:15

Kívánom,hogy megtaláld a számításaidat.

Ismeretlen_117989 2011.01.14. 13:02:03

Az én számításaim már nem erre a bolygóra szólnak...
süti beállítások módosítása