A legjobb ajándék

2010.12.17. 04:05

bhagavad-gitaEgy hirtelen ötlettől vezérelve megkérdeztem Astasakhi matajit, aki Krisna-völgy főpujárija és a Gita-jayantik szervezője, hogy nem e maradt szponzorált Bhavagad-gita.

Azt mondta, hogy persze, mennyit kérek.

Szóval van 15db szuper Bhagavad-gítám (keményfedeles és kis fehér), lehet rá jelentkezni.

Néhány feltétel:
- Csak akkor, ha még nincs, vagy olyannak adnád akinek nincs
- El kell olvasni. Vagy legalább kezd el.
- Nem postázom. Átveheted itt, a Bp. Templomban, vagy esetleg a Govindában.

Éljen a transzcendentális karácsony!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr555142460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baumgabi 2010.12.17. 09:43:45

Anyutól a Bhavagad -gitát kértem karácsonyra:D:D Amúgy mindig a Mantra honlapjáról jövök át ide és láttam a "A legjobb ajándék" címet egyből gondoltam miről van szó...

Baumgabi 2010.12.17. 09:45:39

Bocsánat, gépelési hiba Bhagavad-gita

Dani 2010.12.17. 18:46:13

Idén én is Bhagavad-gítát fogok ajándékozni, meg Krisna könyvet :-)
süti beállítások módosítása