Miért érdemes csinálni?

2010.11.27. 03:53

Sokszor nem egyszerű a nehéz hétköznapokban folytatni dolgokat, amiről ritkán jön visszajelzés, bátorítás.

De amikor ilyen leveleket kapok, akkor (is) tudom, hogy megéri…

„…Szeretnélek megkérni eltudnád-e küldeni nekem a Hazafelé című számot. Nincs meg és csak a videóból hallgathatom amit felraktál a blogra, ami viszont nem valami csodás minőség :) Nagyon a szívemben van ez a szám és nem egyszer megsiratott is. Nagyon örülnék ha eltudnád nekem küldeni.én


Csak nemrégiben leltem rá az Egy gondolkodó krisnás blogodra és nagyon megtetszett. Lassacskán készülök olvasgatni ha van rá időm és nagyon sok érdekességet találtam ott a Mantráról is és még sok minden másról ami érdekelne. A krisnás dolgok iránt viszont csak nemrégiben kezdtem úgy komolyabban érdeklődni. Ez az eddigi legszimpatikusabb és asszem, hozzám legközelebb álló vallás. Igaz még túl sokat nem tudok róla de nagyon éderekel és elsőként szeretném elolvasni vagy mondanám inkább úgy, hogy olvasni a Bhagavad Gítát. Ebben is segítségedet szeretném kérni…”

„…Igazából Mantra CD-t még nem volt szerencsém venni, de tervezem, hogy ha valahol lesz mondjuk koncert és fogtok árulni régebbi CD-ket is, akkor megszeretném venni mindet :) A számok és a dalszövegek nagyon szívhez szólóak számomra. Minden a Replikával kezdődött pár éve, talán 5-6 éve. Azóta is nagyon szeretem és a Replikánál is leginkább a szövegek voltak, amik igazából megfogtak, de az egész hangzás és a zenekar szimpatikussága is hozzá segített. Még nem tudtam, hogy miről és kihez szólnak a szövegek, de nagyon elgondolkodtatóak voltak. Később meglett a 2008-as mantra album, az Akarom látni. Körbe-körbe hallgattam azt is. Hozzám jutottak a Tisztán A Cél Felé albumok is, és végül a többi Mantra album a kazettás kiadványokon kívül. azóta nem is tudok a Mantrán mást hallgatni :) Nagyon szeretem és valami azóta bennem meg is változott... Fontos pontja ez az életemnek, hogy megismertem a Mantrát.

Nagyon sok együttest hallottam már, de mióta ismerem a Replikát, mondhatom, hogy még mindig a kedvenceim közé tartozik csak közben az évek alatt hozzátársult a TACF és a Mantra is. Pont azért, amilyenek a szövegeik. De ugye ez a kiváló zenei oldala, hangzása miatt is van ;) Most hogy így kapcsolatba sikerült lépnem veled, legalábbis így e-mailen keresztül, arra gondoltam, hogy ha lehetséges lenne, akkor szívesen megrendelném így rajtad keresztül az összes Mantra CD-t és kazettát, szóval mindent, ami eddig ki lett adva. Persze csak ha lehet róla szó és véghez lehet vinni így ezen a módon. Az interneten keresztül megtudtam, hogy Nitaival alkottatok egy projektet is Visnu néven. Pár szám meg is van, amit le lehetett tölteni a Visnu oldalról. Ezt nem tudom ki keresztül megy, de tök jó lenne, ha ezek a Visnu CD-ket is megtudnám rajtatok keresztül úgymond rendelni :)…”

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr565142439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

govinda 2010.11.27. 10:22:37

Na ezt mintha én írtam volna:) Nagyon sok mindenben hasonlóan gondolkodom én is. Ha már ez lett a bejegyzés címe, akkor ismét megköszönném én is, hogy létrehoztátok a Mantrát illetve a Replika és a Tisztán a cél felé tagoknak is a maguk bandáját.

norbonc 2010.11.27. 13:45:48

Minden benne van a levélben. Nagyon jó volt olvasni.

snakeV 2010.11.30. 17:55:34

örülök, hogy tetszett :)
süti beállítások módosítása