Most nem film, vagy mese a forrás, hanem a zene.

Amikor ismerkedtünk a feleségemmel a Krisna-tudattal akkor ment Ákosnak ez a dala. Meg voltunk győződve, hogy ő is hisz a lélekvándorlásban, meg ilyesmi.

Erről nem sikerült bizonyságot szereznem, de az biztos, hogy ez a szám jó:


Ákos : Hello

Hello, hello, újra itt vagyok,
Vissza kellett jönnöm hozzád, és lehet, hogy maradok.
Tudom, tudom, nem láttál rég,
Bármit is mondasz, szemedben a megértés tüze ég.

Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, nem ezt akartam,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden bűnöm megbocsátható.

Hello, hello, nem tűntem el,
Csak egy távoli bolygón jártam lehunyt szemekkel.
De kinyílt lassan a szem,
Most is rád ragyog,
Könny reszket benne,
Mert látom, hogy vak vagyok.

Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, nem ezt akartam,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden bűnöm megbocsátható.
Hiszen minden bűnöm megbocsátható...

Hello, hello, én a régi vagyok,
Tévedésből jöttem a földre, és félek, hogy itt ragadok!
Hiszed, vagy nem, egyszer hazajutok,
Nem látsz majd többé, hiányozni fogok...

Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, nem ezt akartam,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
Azt, hogy minden bűnöm megbocsátható.

Hello, hello, én a régi vagyok,
Tévedésből jöttem a földre és félek, hogy itt ragadok!
Hiszed, vagy nem, egyszer hazajutok,
Nem látsz majd többé, hiányozni fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr75142422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114807 2010.11.17. 09:09:35

Szerintem nagyonis képben van az ember: http://www.youtube.com/watch?v=hNohKnREI7E http://www.youtube.com/watch?v=5eKwstypgZg

Syáma sangi 2010.11.18. 15:44:41

Szerintem az összes száma nagyon jó, egy kedves ismerősöm barátja Ákos, és tőle tudom hogy nagyon komoly szinten van a "témában".

norbonc 2010.11.20. 10:58:42

Érdemes meghallgatni az új albumot is.Nagyon komoly szövegeket írt megint.
süti beállítások módosítása