Chilei barátom

2010.10.08. 03:16

Amikor a facebookon bejelölt Mahukantha das azt hittem, hogy magyar barátom az, de aztán kiderült, hogy nem.

A prabhu Chiléből való és megszállottan gyűjti a Krisnás metal, hardcore zenéket.
Ez az oldala. Ha be van kapcsolva a hangszóród, akkor hallod, hogy a Mantra szól!

Amikor küldözgettem neki a cuccokat megtaláltam a Visnu 2003-as Szigetes felvételét.
Én is meghallgattam és rájöttem, hogy nagyon jó. Teljesen élő, televan hibákkal , de nagyon ütős.visnu 2003

Mivel akkor még nem ennyi „saját” száma a Visnunak, ezért az anyazenekaroktól is játszottunk.

Külön kuriózum mindegyik, de a My sweet Lord különösen, mert ez volt az egyetlen alkalom, hogy élőben játszottuk.

1. Pranama
2. Hare Krisna
3. Feszíts meg! (Replika)
4. Ébredj fel! (Mantra)
5. My sweet Lord (Geoge Harrison)
6. Sankirtan
7. Vande (Mantra)

Mindezt ajándékba tőlünk. Innen tudod letölteni az egész albumot.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr935142388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.10.08. 09:43:10

Köszönöm!

norbonc 2010.10.08. 09:56:02

Ha szavazás lenne,hogy melyik a legsúlyosabb Mantra szám zeneileg,akkor tuti,hogy a Vande című számra szavaznék.

Apacs 2010.10.08. 10:53:46

Köszönöm! :)

Ismeretlen_9254 2010.10.14. 00:03:54

igen, erről az oldalról akartam már szólni neked csak aztán elspaceteltem. A studió Visnu albumból sokat eladtam Svédországban és Dániában. erről már írtam régen a blogon, kicsit az a nehézség az ott élőknek h a skandináv nyelvben a Hare nyúlat jelent.
süti beállítások módosítása