Boldog szüli neked, Apa!

2010.09.17. 03:12


Zúg a betonkeverő, kalapálnak, fűrészelnek és valamelyik rádió is bömböl a kőműveseknek, amikor megcsörren a telefonom.

„Boldog szüli neked, Apa!” hallom Szubál hangját. Döbbenten nézek, nem tudom, hogy jól hallom. „Boldog szüli neked, Apa!” ismétli. „Te vagy az Szuszó?” kérdezem, „igen, Apa” hangzik a válasz.

Aztán a feleségem veszi át a telefont és mondja, hogy most kelt fel Szubál és azt kérte, hogy hívjuk Apát.

Döbbenetes, hogy napról napra hogyan fejlődik és nyílik ki az értelme. Este ő hozta az ajándékot és persze segített kicsomagolni is.

Gyakorlatilag ez volt az egyetlen kézzelfogható ajándék, amit kaptam mégis jobb volt, mint bármikor.
Nagyon sok üdvözlést kaptam mindenfajta kommunikációs csatornán keresztül egészen meglepő személyektől is.

Olyan sok minden változott körülöttem miközben én nem. Látni, hogy emberek csak az aktuális pozíció miatt voltak kedvesek, adtak tiszteletet, vagy még emberi elbánást is, nagyon fájdalmas. Persze nagy tanulás is.

Így különösen értékes minden jó szó. Nem azért mert ezzel nyalogatom a sebeimet, hanem mert így megtudtam, hogy kiknek vagyok így is jó vagyok.

Pedig előre szóltam, hogy nem tudok mást adni, csak amit Apáimtól, Testvéreimtől, Nagyapánktól és az egész Családtól kaptam.

Meg a szívemet.

Idén próbáltam mindenkinek egyenként megköszönni, de ha mégis kihagytam volna valakit akkor most itt külön köszönöm nekik is.

Kérlek, bocsássátok meg a sértéseimet és minden ostobaságomat amit elkövettem ellenetek. Bár mindig tiszta szívvel a lehető legjobbat akartam tenni, de tudom, hogy ez nem mindig sikerült.

Kérlek, adjátok az áldásaitokat, hogy egy szép nap tényleg méltó legyek arra aminek gondoltok, egy egyszerű bhakta, mindenki szolgája.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr555142369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani 2010.09.17. 07:39:10

Boldog szülinapot! :-) (bár személyesen még nem is beszéltünk....:-) )

norbonc 2010.09.17. 07:48:11

Boldog születésnapot:)

Szilvi 2010.09.17. 10:47:10

Isten éltessen sokáig szeretetben, egészségben, békességben!

f.gabi 2010.09.17. 12:32:10

Boldog születésnapot! főni:)

kzs 2010.09.17. 14:10:12

ISTEN ÉLTESSEN!!!GOURANGA!!!

mara 2010.09.17. 19:53:26

Haribol! Boldog születésnapot! Személyesen még nem találkoztunk, mivel nem Budapesten élek. Sokszor, sok erőt merítek az írásaidból. GOURANGA!

Ismeretlen_24757 2010.09.21. 00:53:00

Én már edzésen lerendeztem, ha volt valami kis feszültség közöttünk. :) Mikor jössz megint. már van tatamink a tanveremben. ;D

Ismeretlen_117989 2010.09.21. 11:19:42

Hamarosan felbukkanok. De nem a tatami a vonzerő, elég hamar megismertetted velem a betont közvetlen közelről :)
süti beállítások módosítása