Volt pár jó év

2010.08.13. 04:28

Azóta kiderült, hogy csak egy hét múlva lesz az esküvő, de most már nem javítom a bejegyzést.
Ja, és a jókívánságok előre is aktuálisak nem csak visszafelé :).

Ezt a Mantra számot egy kedves barátomnak, Veress Gábornak (Gaobr, a WMD énekese) szeretném küldeni, a tegnapi esküvője alkalmából, amin sajnos nem tudtam ott lenni.

Két oka is van a dalválasztásnak. Ezt a nótát játszottuk együtt, ami hatalmas élmény volt. Mivel ők választották, gondolom szereti is.

A másik, hogy kívánom, hogy sikeres legyen a házassága és úgy gondoljon majd rá öregkorában, hogy „volt pár jó év…”.

Volt pár jó év

Soha nem tudtam megmagyarázni
De mindig éreztem, hogy egyszer eljön
Nem tudtam, ki lesz az, csak azt
Ha meglátom, megismerem

Volt pár jó év
Amikor mindig Veled voltam
Volt pár jó tánc
Amiket mindig Veled táncoltam

Annyi helyen megfordultam
De nem sikerült elveszni miattad
Valahol, valamikor, de tudtam,
Hogy nekünk találkoznunk kell

Volt pár jó év
Amikor mindig Veled voltam
Volt pár jó tánc
Amiket mindig Veled táncoltam

Volt pár jó év
Ilyenkor mindig Veled voltam
Volt pár jó tánc
Amiket mindig Neked táncoltam

Tudom, hogy érted
Tudom, mert ugyanígy érzed
Ugyanígy gondolod

Volt pár jó év
Amikor mindig Veled voltam
Volt pár jó tánc
Amiket mindig Veled táncoltam

Volt pár jó év
Ilyenkor mindig Veled voltam
Volt pár jó tánc
Amiket mindig Neked táncoltam

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr455142336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.08.13. 09:36:35

Ez mekkora szám:)

govinda 2010.08.13. 17:12:58

Én is csatlakozom norbonchoz:D

Ropi 2010.08.24. 15:43:25

Én is nagyon szeretem!
süti beállítások módosítása