Gyerekhiszti

2010.06.24. 05:35

Minden gyerekes- és a jövőben szülővé válónak küldöm ezt a zseniális videót:


Sok erőt kívánok, hogy az ilyen, vagy az ehhez hasonló jeleneteket ne vegyék túl komolyan és ép idegrendszerrel ússzák meg.

Nem olyan vicces élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr345142277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napraforgó 2010.06.24. 09:50:45

Így sem vicces, javaslat, homokozóvödörnyi (mégiscsak gyerek) langyos víz...

Szilvi 2010.06.24. 10:01:03

Én sajnáltam a gyereket. Nem lehet, hogy szeretethiánya van, és ez az egy módja, hogy kicsikarjon valamennyit? Persze itt nem jött be, de nyilván régen bejött neki, különben nem csinálná. Nekem nincs gyermekem még, szóval nem tapasztalat, csak mint egy laikus érző ember látom így. A másik dolog persze, ha akar valamit, és nem kapja meg, akkor jó ötlet a vödör víz. :)

Pavo · http://greenpavo.blogspot.com 2010.06.24. 13:39:11

Erről jutott eszembe... http://videa.hu/videok/vicces/a-legjobb-szinesz-baba-baby-nevet-sir-nxaU6OVc088uav8Y

Napraforgó 2010.06.24. 14:27:09

Kedves Szilvi, ne sajnáld, ez tanítani való műhiszti, bár nekem sincs gyerekem, de a családomban van egy tüneményes egy éves kisfiú, kész tanulmány:) Amúgy imádom:) Ha megfigyeled, kiskölyök nagyon jól elvan, megy két métert, eldobja magát, aztán megint megy, megint jön az őrjöngés... ha szeretethiánya lenne, az szerintem csendesebb módon jelenne meg:) Miniatűr akarnok-zsarnok elme, aki próbálgatja a hatalmát:)

Ismeretlen_148808 2010.06.24. 16:44:39

Szerintem is műhiszti, de a műhisztinek is van oka.

f.gabi 2010.06.24. 19:37:25

volt már hasonlóban részem..... ha odamegyek hozzá és csitítgatom eléri amit akar és újra...és újra megteszi..... eljutottam oda,h nem veszek róla tudomást 5-10 perc és odajön bocsánatot kérni..... a vödör vizet még nem volt szívem kipróbálni.... pohárral már volt eset,de nem sokat ér:):)
süti beállítások módosítása