Komoly dolgokkal ne viccelődj

2010.06.17. 05:08

Pár napja írtam, hogy megkezdődik a Bhakti építkezés és egy viccet is odatettem amit a iwiw-en olvastam pont akkor.szög

Kicsit korábban tettem fel hírt és már el is felejtettem, amikor aznap a brigádokkal egyeztetve a helyszínen engem ért baleset.

Jó, nem omlott rám a fal, de a papucsomat átszúrva a talpamba állt egy nem kis szög.
Nem volt kellemes. A mellettem álló munkás megjegyezte, hogy egy építkezésen nem ilyen lábbeliben szokás mászkálni.

Két tanulságot vontam le az esetből:
- figyelmesen, és rendesen felöltözve kell közlekedni.
- nem szabad viccelődni ilyen komoly dologgal, mint a baleset.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr855142271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_111978 2010.06.17. 13:38:40

Jobbulást!
süti beállítások módosítása