Ilyen is van

2010.06.09. 05:43

Néha egy kicsit elzárva a saját békés világunkba, környezetünkbe nem látjuk, hogy mennyire durvul a világ.

Az index.hu-n találtam erre a cikkre. Ezt most nem másolom be és csak erős idegzetűeknek ajánlom, hogy megnézzék. A hangvétele és szóhasználata brutális.

A téma pedig India, annak a kultúrája, Szentírásai. A kommentekben mi, Krisnások is felbukkanunk.

Tényleg gondolkodtam egy darabig, hogy berakjam ide, de hát ez a valóság. Attól, hogy nem veszünk róla tudomást még létezik.

A kommenteknél akinek van kedve lehet csatázni, de én személy szerint sok értelmét nem látom, valószínűleg csak a sértéseik számát gyarapítják így.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr745142262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrjd 2010.06.09. 10:02:46

Elolvastam, hat ez katasztrofa. Hogy valaki ennyire ostoba legyen ahoz tenyleg 5-6 kilo hust kell megennie naponta.

Pavo · http://greenpavo.blogspot.com 2010.06.09. 10:08:31

No comment. Ez valóban durva.

Sahadeva 2010.06.10. 21:09:24

Nem kell sötét emberek miatt az embernek fel....... a saját agyát. Ilyenek mindig voltak, vannak és lesznek. Aki ilyen témában blogol és csak mást bír szidni +hogy mennyire perfekt a saját kultúrája, azt a saját környezete is úgy utálja mint a ....t, ezért kell neki is mást szidnia.

Lássatok 2010.06.12. 11:42:14

Emberek, tényleg nem veszitek észre, hogy ez játék. Irónia. A valódi gyûlölködôk kifigurázása. A sztereotipiák felnagyítása. Errôl szól az a blog, s már sok népet kifigurázott, furcsamód mindig csak az aktuális érintettek sértôdtek meg. Nem védte meg a szlovénkedvelô az indiait stb. A gyengeségeinkre világítanak rá az írások, azzal együtt, hogy sok hozzászóló nem érti. (Nem én írom a blogot, csak olvasom)

Ismeretlen_117989 2010.06.13. 07:37:31

Ez nem játék. Szerintem. Igen, én is olvastam a kommentek közt, hogy ez vicc akar lenni, de ez ízléstelen és nem az. És nem azért mondom, mert érintett vagyok, hanem mert azt gondolom, hogy létezik normális humor (még akár velünk kapcsolatban is), de nem így.

siridar 2010.06.18. 22:09:30

Gyerekek, már elnézést, de tényleg ilyen hülyék vagytok és ennyire kiirtottátok az agyatokból az iróniára való fogékonyságot? Ha igen, akkor tényleg sajnálatra méltóak vagytok, és ezentúl a vegaságra mint butító terápiára fogok tekinteni.

Ismeretlen_117989 2010.06.19. 08:01:21

Kedves siridar! Stílusoddal saját magadat minősíted. Én tiszteledben tartom mások véleményét, csak épp nem tetszik. De ennyi. Viszont azért mert ez nekem nem jön be, te lehülyézel,lesajnálsz és agyatlannak titulálsz. Persze ez is csak irónia, ugye?

Ismeretlen_24757 2010.06.20. 20:51:36

sridaregydinnye. :)

Ironfist 2010.06.23. 16:25:10

Tényleg ennyire képtelenek egyesek észrevenni, hogy a Gyűlölt Ellenségeink blog abszolút nem veszi magát komolyan? Az említett cikktől meg akik hanyatt estek, azok meg inkább ne egyenek tofunál durvább ételt, mert ha véletlenül megtudnák, hogy a sertéspörkölthöz brutálisan lemészárolnak ártatlan sertéseket is, még a végén semmire nem jó tüntetéseket fognak szervezni a sertések jogaiért. Ja, és még mielőtt elkezdenék mondani egyesek, hogy én milyen náczi vagyok, meg rasszista, meg tudomisén mi: nem vagyok az, sőt, még csak jobb oldali sem vagyok. Csak én értem a viccet. A gyenge elméjű meg nem, helyette inkább felháborodik.
süti beállítások módosítása